PALACKÁRUHÁZ / Kapcsolat és impresszum oldal /


 

Palackáruház elérhetőségei:

Telefonos ügyfélszolgálat:

Palackáruház telefon

Tel: +36 70 203 5 203

Hétfő 9.00 - 16.00
Kedd - Csütörtök 9.00 - 16.00
Péntek 9.00 - 13.00


Csomagok személyes átvétele esetén kérjük ne induljon el egyeztetés nélkül!
(A fenti időpontok telefonos ügyfélszolgálatunk elérhetőségi időpontjai csupán.)

E-mail: 

palackaruhaz @ gmail.com  

   palackaruhaz @ palackaruhaz.hu

FACEBOOK: www.facebook.com/palackaruhaz


A Palackáruház webáruházat üzemelteti:

VETROimpex Bt. (Vetroimpex Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság)

Székhely:               H-2900 Komárom, Kispatak u. 4.  (A címen nem található üzlet!)

Raktár:                  H-2900 Komárom, Lovarda tér 6. (Csomag átvételi pont)

Adószám:              21952397-2-11

Cégjegyzékszám:    11-06-009067; bejegyezte Tatabányai Törvényszék Cégbíróság 

Pénzforgalmi szám: (HUF-1)  12600016-13867427-42689009 (TransferWise Europe SA),

                             (HUF-2)  12028900-00107303-00100007 (Raiffeisen Bank Zrt)

Ügyvezető igazgató: Kaincz Krisztián



Palackáruház

1. Szállítási feltételek /érvényes 2021.04.14-től/  - MAGYARORSZÁGI CÍMRE

2. Szállítási feltételek /érvényes 2020.08.19-től/  - EU Zóna - 1 - CÍMRE /Ausztria, Csehország, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia, Románia területére/

3. Szállítási feltételek /érvényes 2021.01.17-től/  - EU Zóna - 2 - CÍMRE /Belgium, Bulgária, Hollandia, Lengyelország, Lichtenstein, Luxemburg, Németország területére/

 

4. Csomagok személyes átvétele komáromi raktárunkban / 2900 Komárom, Lovarda tér 6./


 

 

Szállítási zónák


 

1. Szállítási feltételek /érvényes 2021.04.14-től/  - MAGYARORSZÁGI CÍMRE

Házhoz szállítás díjszabása kizárólag Magyarország területére: /nem üvegáru/ - nem törékeny kezelés
A díj tartalmazza a csomagolást és 2 db házhoz kézbesítési kísérletet, valamint sikertelen kézbesítési kisérleteket követően a helyi postán 10 napra letétbe helyezik, ahol átvehető.

- Rendelt mennyiség: 0,5kg-ig: 1895Ft
- Rendelt mennyiség:    2kg-ig: 2095Ft
- Rendelt mennyiség:    4kg-ig: 2495Ft
- Rendelt mennyiség:  13kg-ig: 3350Ft 
- Rendelt mennyiség:  26kg-ig: 6690Ft      
nem törékeny - szállítás Magyarország területére

 

Házhoz szállítás díjszabása kizárólag Magyarország területére: /üvegáru/ - törékeny
A díj tartalmazza a gondos, szakszerű csomagolást, törékeny kezelést és 2 db házhoz kézbesítési kísérletet, valamint sikertelen kézbesítési kisérleteket követően a helyi postán 10 napra letétbe helyezik, ahol átvehető.

- Rendelt mennyiség: 2kg-ig: 3 190Ft + 300 Ft (kis rendelési tétel adminisztrációs költség) = 3 490 Ft
- Rendelt mennyiség: 4kg-ig: 3 490Ft
- Rendelt mennyiség: 13kg-ig: 3 995Ft
- Rendelt mennyiség: 17kg-ig: 5 295Ft
- Rendelt mennyiség: 22kg-ig: 5 895Ft
- Rendelt mennyiség: 35kg-ig: 9 990Ft
- Rendelt mennyiség: 44kg-ig: 11 790Ft
- Rendelt mennyiség: 57kg-ig: 15 800Ft
- Rendelt mennyiség: 66kg-ig: 17 695Ft
- Rendelt mennyiség: 79kg-ig: 21 690Ft
- Rendelt mennyiség: 88kg-ig: 23 590Ft
- Rendelt mennyiség: 101kg-ig: 27 590Ft
- Rendelt mennyiség: 110kg-ig: 29 490
Ft
- Rendelt mennyiség: 123kg-ig: 33 490Ft
- Rendelt mennyiség: 132kg-ig: 35 390Ft

- RAKLAPOS Kiszállítás: 100kg-ig: 22.990Ft
- RAKLAPOS Kiszállítás: 150kg-ig: 24.990Ft
- RAKLAPOS Kiszállítás: 200kg-ig: 27.990Ft

- RAKLAPOS Kiszállítás: 300kg-ig: 29.990Ft

(Kiszállítás emelőhátfalas kocsival. Raklapos kiszállításnál +2-3 munkanappal hosszabb szállítási idővel kalkuláljon. Kiszállítás kizárólag 8-17h között lehetséges szűkítések nélkül, egyszeri kézbesítési kísérlet, valamint előre utalással lehet igénybe venni.)

szállítás Magyarország területére


- Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik: 50.000 Ft kosár értékig +590 Ft, 50.000Ft felett +890Ft, utánvétes rendelést 100.000Ft kosárértékig adunk fel.

Magyar Posta Csomag csomagkövetés

Amennyiben a megrendelt termékeket postáztuk a megküldött küldeményazonosítóval a Magyar Posta rendszerében nyomon követheti annak útját. Kattintson ide:  CSOMAGKÖVETÉS

Amennyiben a kézbesítéssel vagy a feladott csomagjával kapcsolatban kérdése merülne fel, úgy kérem hívja az MPL Ügyfélszolgáltatát, ahol a feladott csomag státuszáról és a kézbesítésről bővebb tájékoztatást kaphat. 06-1-767-8282


Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében 1-5 munkanap. A Palackáruház termékei mögött valós készlet található, így kezeli a maximálisan leadható rendeléseket, hogy azt a vállalt határidőn belül megküldhessük. (Ritkán előfordulhat, hogy az áruház és a valós készlet eltér egymástól, ebben az esetben mindenképpen áruházunk felveszi a kapcsolatot, és egyeztet.) Amennyiben nagyobb mennyiséget rendelne, mint a készleten lévő mennyiség, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy tájékoztatni tudjuk a tervezett érkezésről.

Webáruházunkban található termékek mögött óriási készlet van, amely saját belföldi raktárunkon található, azonban lehetőség van hosszabb átfutási idővel többféle termék és nagyobb mennyiségben választani külföldi gigantikus központi raktárkészletünkről. Ehhez nyújt információt a termékek mellett található szállítási piktogram.

Raktáron van

Amennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék belföldi készleten van. Az áruház annyit enged rendelni, amennyi raktáron van. Így biztos lehet benne, hogy a terméket rövid határidővel (1-5 munkanap) kézhez kapja. Amennyiben nagyobb mennyiségre lenne szüksége, mint amennyit a rendszer enged, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Külföldi raktáron vanAmennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék külföldi készleten van. Rendelését a következő szállítási lehetőséggel belföldre szállítjuk. Ennek átfutási ideje kb. 3-6 hét.

nincs raktáronAmennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék nincs készleten. Rendelését a következő gyártás alkalmával feltöltött készletből tudjuk biztosítani. Ennek átfutási ideje a gyártás idejétől, és a szállítási lehetőségektől függ. Az átfutási idő kb. 3-6 hónapra tehető.

 

Házhoz szállítási információk
A PALACKÁRUHÁZ webáruház megrendeléseit az MPL (Magyar Posta Logisztika) kézbesíti. Minden üvegpalack küldeményünket gondosan csomagolunk és törékeny kezeléssel adjuk fel. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-16 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Amennyiben sikertelen a kézbesítés, úgy a postás egy következő alkalommal újra kísérletet tesz a küldemény átadására, amennyiben ez is sikertelen, úgy értesítő alapján az értesítőben szereplő postahivatalban átvehető a termék 10 napon belül.

Lehetőség van MPL fix pontokra is kérni a csomagot. (Postán maradó, MOL pont, Coop, kivéve Csomagautomata, ahol a szük csomagméretek miatt nem tudjuk válalni). MPL fixpontos cím esetén kérjük a szállítási címként ezt megadni, és jelölni, hogy fixpontos kézbesítést kér.) Bizonyos termékek és nagy mennyiségű árut a fix pontos súlykorlátok miatt nem tudunk küldeni. Ebben az esetben egyeztetünk Önnel a lehetőségekről. Itt tudja megkeresni az adott helyet és bővebb információt is olvashat az adott fixpontról: https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, amennyiben külsérelmi nyomokat talál, ami Ön szerint a tartalom sérüléséhez vezethetett, kérje jegyzőkönyv felvételét, ahol mindenképpen feltüntetésre kerüljön a külsérelmi nyom.

Amennyiben a csomagoláson belül bármilyen törést észlelne, úgy kérjük ne bontsa tovább, azonnal értesítsen bennünket írásban, csomagolja vissza eredeti állapotának megfelelően és 3 munkanapon belül a teljes csomaggal lehetőleg az eredeti csomagolás beltartalmával együtt fáradjon be a legközelebbi postára, ahol a sérülésről jegyzőkönyvet vetessen fel. Ez tartalmazza a teljes csomagolás leírását, valamint a külsérelmi nyomokat. Amennyiben segítségre lenne szüksége, úgy keressen bennünket elérhetőségeinken.
A jegyzőkönyvben kérheti a törött termékek, továbbá a szállítási költség megtérítését. A Posta tájékoztatni fogja a további teendőkről. A 3 munkanap jogvesztő hatályú (a kézesítési nap is beleszámít), tehát az ez után bejelentett törést már nem tudják jegyzőkönyvezni, és cégünk sem tud ezután a csomagok beltartalmáért felelősséget vállalni. Amennyiben eltávolítja a csomagban található kitöltő anyagokat, úgy azt az MPL hiányosságnak tekinti, és elégtelen csomagolás miatt, visszautasítja a reklamációt.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani, úgy, hogy az át nem vett csomagok szállítási költségét ráterheljük a megrendelésre!

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben, vagy bankkártyával tudja rendezni. Banki utalás esetén a fizetendő végösszeget kérjük a megadott bankszámlára utalni. Előre utalás esetén a csomag összeállítás az összeg számlánkra érkezése után kezdődik meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és esetleges használati útmutatót a csomag tartalmazza.


2. Szállítási feltételek /érvényes 2020.08.19-től/  - EU Zóna - 1 - CÍMRE /Ausztria, Csehország, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia, Románia területére/

Házhoz szállítás díjszabása Ausztria, Csehország, Horvátország, Szlovákia, Szlovénia, Románia területére:
A díj tartalmazza a gondos, szakszerű csomagolást, házhoz szállítást, rugalmas kezelést:

- Rendelt mennyiség: 4kg-ig: 6 750Ft
- Rendelt mennyiség: 13kg-ig: 8 150Ft
- Rendelt mennyiség: 17kg-ig: 9 250Ft
- Rendelt mennyiség: 22kg-ig: 10 090Ft
- Rendelt mennyiség: 35kg-ig: 18 150Ft
- Rendelt mennyiség: 44kg-ig: 20 150Ft
- Rendelt mennyiség: 57kg-ig: 28 350Ft
- Rendelt mennyiség: 66kg-ig: 31 350Ft
- Rendelt mennyiség: 79kg-ig: 39 550Ft
- Rendelt mennyiség: 88kg-ig: 42 590Ft
- Rendelt mennyiség: 101kg-ig: 50 790Ft
- Rendelt mennyiség: Amennyiben 50kg feletti termékmennyiséget rendelne, úgy kérheti egyedi ajánlatunkat raklapos kiszállításra. (Kiszállítás emelőhátfalas kocsival. Raklapos kiszállítás esetén a díjat az adott mennyiségre és szállítási cím függvényében tudjuk kalkulálni, kiszállítás kizárólag 8-17h között lehetséges szűkítések nélkül)
EU ZONE 1 - DELIVERY

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében 1-5 munkanap a feladás. A Palackáruház termékei mögött valós készlet található, így kezeli a maximálisan leadható rendeléseket, hogy azt a vállalt határidőn belül megküldhessük. (Ritkán előfordulhat, hogy az áruház és a valós készlet eltér egymástól, ebben az esetben mindenképpen áruházunk felveszi a kapcsolatot, és egyeztet.) Amennyiben nagyobb mennyiséget rendelne, mint a készleten lévő mennyiség, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy tájékoztatni tudjuk a tervezett érkezésről.

Webáruházunkban található termékek mögött óriási készlet van, amely saját belföldi raktárunkon található, azonban lehetőség van hosszabb átfutási idővel többféle termék és nagyobb mennyiségben választani külföldi gigantikus központi raktárkészletünkről. Ehhez nyújt információt a termékek mellett található szállítási piktogram.

Raktáron van

Amennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék belföldi készleten van. Az áruház annyit enged rendelni, amennyi raktáron van. Így biztos lehet benne, hogy a terméket rövid határidővel (1-5 munkanap) kézhez kapja. Amennyiben nagyobb mennyiségre lenne szüksége, mint amennyit a rendszer enged, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Külföldi raktáron vanAmennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék külföldi készleten van. Rendelését a következő szállítási lehetőséggel belföldre szállítjuk. Ennek átfutási ideje kb. 3-6 hét.

nincs raktáronAmennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék nincs készleten. Rendelését a következő gyártás alkalmával feltöltött készletből tudjuk biztosítani. Ennek átfutási ideje a gyártás idejétől, és a szállítási lehetőségektől függ. Az átfutási idő kb. 3-6 hónapra tehető.

 

Házhoz szállítási információk
A PALACKÁRUHÁZ webáruház megrendeléseit a GLS kézbesíti. Minden üvegpalack küldeményünket gondosan csomagolunk és törékeny jelzéssel látjuk el. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Amennyiben sikertelen a kézbesítés, úgy a futár egy következő alkalommal újra kísérletet tesz a küldemény átadására.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, amennyiben külsérelmi nyomokat talál, ami Ön szerint a tartalom sérüléséhez vezethetett, kérje jegyzőkönyv felvételét, ahol mindenképpen feltüntetésre kerüljön a külsérelmi nyom.

Amennyiben a csomagoláson belül bármilyen törést észlelne, haladéktalanul, de legkésőbb az átvételt követő napon értesítsen bennünket írásban fotót mellékelve. A további teendőkről e-mailen vagy telefonon kap tájékoztatást.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani, úgy, hogy az át nem vett csomagok szállítási költségét ráterheljük a megrendelésre!

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
Euró Zóna - 1 területekre jelenleg rendelését előre utalásos fizetési móddal tudja leadni. A rendelésével kapcsolatos egyeztetés e-mailen történik. Lehetőség van választani forint, vagy euróban történő utalás között. Az erről szóló díjbekérőt e-mailen küldjük meg, és legkésőbb 5 munkanapon belül indítsa el az utalást. Előre utalás esetén a csomag összeállítás az összeg számlánkra érkezése után kezdődik meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és esetleges használati útmutatót a csomag tartalmazza.


3. Szállítási feltételek /érvényes 2021.01.17-től/  - EU Zóna - 2 - CÍMRE /Belgium, Bulgária, Hollandia, Lengyelország, Lichtenstein, Luxemburg, Németország területére/

Házhoz szállítás díjszabása Belgium, Bulgária, Hollandia, Lengyelország, Lichtenstein, Luxemburg, Németország területére:
A díj tartalmazza a gondos, szakszerű csomagolást, házhoz szállítást, rugalmas kezelést:

- Rendelt mennyiség: 4kg-ig: 6 850Ft
- Rendelt mennyiség: 13kg-ig: 8 790Ft
- Rendelt mennyiség: 17kg-ig: 10 350Ft
- Rendelt mennyiség: 22kg-ig: 11 450Ft
- Rendelt mennyiség: 35kg-ig: 20 150Ft
- Rendelt mennyiség: 44kg-ig: 23 050Ft
- Rendelt mennyiség: 57kg-ig: 32 000Ft
- Rendelt mennyiség: 66kg-ig: 35 950Ft
- Rendelt mennyiség: 79kg-ig: 44 850Ft
- Rendelt mennyiség: 88kg-ig: 48 800 Ft
- Rendelt mennyiség: 101kg-ig: 57 750Ft
- Rendelt mennyiség: Amennyiben 50kg feletti termékmennyiséget rendelne, úgy kérheti egyedi ajánlatunkat raklapos kiszállításra. (Kiszállítás emelőhátfalas kocsival. Raklapos kiszállítás esetén a díjat az adott mennyiségre és szállítási cím függvényében tudjuk kalkulálni, kiszállítás kizárólag 8-17h között lehetséges szűkítések nélkül)
EU ZONE 2 - DELIVERY

Szállítási határidő

Raktáron lévő termékek esetében 1-5 munkanap a feladás. A Palackáruház termékei mögött valós készlet található, így kezeli a maximálisan leadható rendeléseket, hogy azt a vállalt határidőn belül megküldhessük. (Ritkán előfordulhat, hogy az áruház és a valós készlet eltér egymástól, ebben az esetben mindenképpen áruházunk felveszi a kapcsolatot, és egyeztet.) Amennyiben nagyobb mennyiséget rendelne, mint a készleten lévő mennyiség, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy tájékoztatni tudjuk a tervezett érkezésről.

Webáruházunkban található termékek mögött óriási készlet van, amely saját belföldi raktárunkon található, azonban lehetőség van hosszabb átfutási idővel többféle termék és nagyobb mennyiségben választani külföldi gigantikus központi raktárkészletünkről. Ehhez nyújt információt a termékek mellett található szállítási piktogram.

Raktáron van

Amennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék belföldi készleten van. Az áruház annyit enged rendelni, amennyi raktáron van. Így biztos lehet benne, hogy a terméket rövid határidővel (1-5 munkanap) kézhez kapja. Amennyiben nagyobb mennyiségre lenne szüksége, mint amennyit a rendszer enged, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Külföldi raktáron vanAmennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék külföldi készleten van. Rendelését a következő szállítási lehetőséggel belföldre szállítjuk. Ennek átfutási ideje kb. 3-6 hét.

nincs raktáronAmennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék nincs készleten. Rendelését a következő gyártás alkalmával feltöltött készletből tudjuk biztosítani. Ennek átfutási ideje a gyártás idejétől, és a szállítási lehetőségektől függ. Az átfutási idő kb. 3-6 hónapra tehető.

 

Házhoz szállítási információk
A PALACKÁRUHÁZ webáruház megrendeléseit a GLS kézbesíti. Minden üvegpalack küldeményünket gondosan csomagolunk és törékeny jelzéssel látjuk el. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. Amennyiben sikertelen a kézbesítés, úgy a futár egy következő alkalommal újra kísérletet tesz a küldemény átadására.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, amennyiben külsérelmi nyomokat talál, ami Ön szerint a tartalom sérüléséhez vezethetett, kérje jegyzőkönyv felvételét, ahol mindenképpen feltüntetésre kerüljön a külsérelmi nyom.

Amennyiben a csomagoláson belül bármilyen törést észlelne, haladéktalanul, de legkésőbb az átvételt követő napon értesítsen bennünket írásban fotót mellékelve. A további teendőkről e-mailen vagy telefonon kap tájékoztatást.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani, úgy, hogy az át nem vett csomagok szállítási költségét ráterheljük a megrendelésre!

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
Euró Zóna - 2 területekre jelenleg rendelését előre utalásos fizetési móddal tudja leadni. A rendelésével kapcsolatos egyeztetés e-mailen történik. Lehetőség van választani forint, vagy euróban történő utalás között. Az erről szóló díjbekérőt e-mailen küldjük meg, és legkésőbb 5 munkanapon belül indítsa el az utalást. Előre utalás esetén a csomag összeállítás az összeg számlánkra érkezése után kezdődik meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és esetleges használati útmutatót a csomag tartalmazza.

 


4. Csomagok személyes átvétele komáromi raktárunkban / 2900 Komárom, Lovarda tér 6./


A megrendelt termékeket előre fizetés ellenében komáromi raktárunkban átveheti munkaidőben - előre egyeztetett időpontban. Ebben az esetben nem számítunk fel szállítási díjat, azonban a csomagolóanyagok után díjat számlázunk, ez a díj a rendelésében feltüntetésre kerül. Fontos, hogy a termékek személyes átvételhez kerülnek becsomagolásra, azaz kérjük Futárszolgálatot ne küldjön érte. Személyes átvétel választása esetén futárszolgálatot nem tudunk elfogadni. Ebben az esetben, kérjük rendelje a termékeket házhoz-szállítással.

Kérnénk egyeztessen előre időpontot az átvételhez, csak egyeztetés után induljon el átvenni az árut, amennyiben nem Ön venné át személyesen, kérjük írásban küldje el részünkre az átvevő nevét, akinek kiadhatjuk az árut. Átvételhez kérnénk személyi igazolványt hozzon magával.

A csomagok átvételére a készre jelentést ('átvételre várva' státusz) követő 10 munkanapon belül van lehetőség díjmentesen, ezt követően rendelésenként minden megkezdett 14 naptári nap után tárolási díjat számítunk fel, amit átvételkor számla ellenében készpénzben tud teljesíteni.

Tároldási díj:
10 munkanapon belüli átvétel: díjmentes - 0 Ft
10 munkanapot követően /dobozos rendelés/ átvétel: Bruttó 1000 Ft minden megkezdett 14 naptári napra
10 munkanapot követően /raklapos rendelés/ átvétel: 3000 Ft + áfa minden megkezdett 14 naptári napra

 

Vásárlás menete

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Szállítási piktogramok

Webáruházunkban található termékek mögött óriási készlet van, amely saját belföldi raktárunkon található, azonban lehetőség van hosszabb átfutási idővel többféle termék és nagyobb mennyiségben választani külföldi gigantikus központi raktárkészletünkről. Ehhez nyújt információt a termékek mellett található szállítási piktogram.

Raktáron van

Amennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék belföldi készleten van. Az áruház annyit enged rendelni, amennyi raktáron van. Így biztos lehet benne, hogy a terméket rövid határidővel (1-5 munkanap) kézhez kapja. Amennyiben nagyobb mennyiségre lenne szüksége, mint amennyit a rendszer enged, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Külföldi raktáron vanAmennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék külföldi készleten van. Rendelését a következő szállítási lehetőséggel belföldre szállítjuk. Ennek átfutási ideje kb. 3-6 hét.

nincs raktáronAmennyiben a termék mellett ezt a piktogramot látja, a termék nincs készleten. Rendelését a következő gyártás alkalmával feltöltött készletből tudjuk biztosítani. Ennek átfutási ideje a gyártás idejétől, és a szállítási lehetőségektől függ. Az átfutási idő kb. 3-6 hónapra tehető, de ritkább esetben ennél hosszabb átfutási idő is lehetséges.

Regisztráció

Webáruházunkban található termékek megvásárlása regisztrációhoz kötött, mely kényelmi funkciókkal párosul.
Rendelései során a regisztrációkor, vagy a későbbiekben megadott számlázási és szállítási címek közül választhat. Rendeléseit a rendszerünkben bizonyos időre visszamenőleg vissza tudja keresni, és nyomon tudja követni.
Ingyenes Hírlevelünk feliratkozása esetén tájékozódhat aktuális akcióinkról és híreinkről.

Termék kiválasztása

A webshop menüjében válassza ki azt a kategóriát, amely érdekeli. Ebben a kategóriában tovább szűrhető a termékek bizonyos jellemzői alapján. A termékek általában ABC sorrendben kerülnek feltüntetésre.

A termékek megtalálhatók kereséssel is. Egyszerűen adja meg a kifejezést (pl.: név) a keresőmezőben az oldal jobb felső sarkában, és kattints a "Keresés".gombra.
Törekszünk arra, hogy minden termékhez pontos termékfotót biztosítsunk, de előfordul, hogy bizonyos termékeket jelképes fotóval láttuk el.

A termékek adatlapján szerepel az adott igényelt darabszámhoz tartozó bruttó (áfával növelt) egységár. Az üvegtermékek záróelemeit és kiegészítőit külön tételként tudja megrendelni. Egy üvegtermékhez sok záróelem is illeszkedhet, így az Önnek szimpatikus záróelemet tudja kiválasztani az üveg záráshoz. Az üvegpalackhoz illeszkedő záróelemeket legbiztosabban a termék adatlapján, az árak alatt kapcsolódó kategóriában, vagy kapcsolódó termékként találja. Amennyiben bizonytalan egy termékkel kapcsolatban, vagy annak záróelemében, keressen elérhetőségeinken bizalommal.

Kosárba helyezés

Ha megtalálta a terméket, amit meg szeretne vásárolni, gondolja át, hogy milyen mennyiséget vásárolna belőle. Több termékhez mennyiségi kedvezmény társul. Adja meg a kívánt mennyiséget, majd egyszerűen kattintson a "Kosárba tesz" gombra. Ezután ellenőrizze a bal oldalon található mini kosárra pillantva, hogy a kosárba került-e a termék.

Megrendelés feladása

Ha kiválasztotta az összes terméket, amit meg szeretne vásárolni, akkor lépjen be korábbi felhasználó nevével és jelszavával (amennyiben ezzel még nem rendelkezik regisztáljon).
Kattintson a "Kosár megjelenítése" gombra, vagy a KOSÁR menüpontra, ahol ellenőrizheti a megrendelni kívánt termékeket. Ha szeretne még módosítani, vagy további terméket szeretne hozzátenni, illetve elvenni, itt még van rá módja.

Ellenőrizze, hogy a számlázási és a szállítási cím helyes-e, szükség esetén javítsa. (Számlázási adat megadása kötelező, ha cégre kéri a számlát az adószámot mindenképpen tüntesse fel, mert ennek hiányában az Ön nevére állítjuk ki. Cégnév és adószám megadása esetén csak a céges adatok szerepelnek a számlán.)

Amennyiben rendelkezik érvényes kuponnal, annak számát itt adja meg, a későbbiekben már nem tudjuk elfogadni a kupont.
Rendeléséhez megjegyzést fűzhet, mely segítheti a munkánkat és a termék pontos célba érkezését.

Kattintson a "Kérjük, hogy olvassa el és fogadja el az Általános Vásárlási Feltételeket"-re és elolvasás után, annak egyetértése esetén fogadja el.
Az Általános Vásrlási Feltételek elfogadását követően kattintson a "Kosár ellenőrzése" gombra.
Válassza ki a szállítási és fizetési módot. Amennyiben rendeléséhez nem párosul szállítási mód, úgy kérem vegye fel velünk a kapcsolatot.
Az utolsó lépésben ellenőrizheti a rendelést és, ha mindent rendben talál, az ÁVF elfogadását követően kattintson a "Megrendelés megerősítése" gombra.

Mi történik, miután leadta a rendelését.

A rendelése ledását követően azonnal - arra az e-mail címre, amit megadott - automatikus értesítő levelet kap, ami nem rendelése visszaigazolása, csupán a vételi ajánlatát rögzíti rendszerünk. Munkatársunk ellenőrzi a rendelést, és befogadja azt. Amennyiben rendelésében számunkra kérdéses tételek, vagy össze nem illő dolgok szerepelnek, úgy munkatársunk e-mail-ben esetleg telefonon megkeresi és egyezteti a rendelését, ha szükséges.
A telefonos, e-mailes egyeztetés célja, hogy elkerüljünk bármilyen félreértést. Ha megrendelésén menet közben változtatni szeretne, úgy azt a termék csomagolásáig megteheti e-mailen. Az ezzel kapcsolatos változtatás kérését kérjük minden esetben írásban tegye meg, a korábbi megrendelésének azonosítószámára való hivatkozással. Amennyiben a változtatást a termék feladása után kéri úgy sajnos már nem tudunk módosítani rajta. Az esetleges lehetőségeket telefonon, vagy e-mailen tudjuk pontosítani.

A rendelésének státuszáról folyamatosan e-mailben értesítjük:

"feldolgozás alatt" - ajánlata (megrendelése) megérkezett hozzánk
"befogadva-csomagolásra vár" - rendelését ellenőriztük, mindent rendben találtunk, előre fizetés esetén az összeg beérkezett.
"beszerzés alatt" - a rendelése nincs belföldi raktárunkon, beszerzése folyamatban van
"csomagolás alatt" - a termékeket csomagoljuk
"fizetésre várva" - a rendelésében megjelölt előre utalás alapján várjuk a vételárat 5 munkanapon belül.
"válaszra vár" - rendelésében valamilyen eltérést, vagy "furcsaságot", esetleg hiányzó adatokat találtunk , mely kérdéseinkre várjuk válaszát
"átvételre várunk" - a megrendelt termékeket összekészítettük, munkaidőben - előre egyeztetett időpontban 10 munkanapon belül átvehető raktárunkban
"lezárt" - a terméket átadtuk a futárnak, érkezés a kért címre 1-2 munkanapon belül. A csomag érkezéséről a megadott mobilszámra sms-t, vagy e-mailcímére értesítőt fog kapni a futártól. A mellékelt csomagszám alapján nyomonkövetheti a csomagot. Illetve személyes átvétel esetén átvételre került.
 

Magyar Posta Csomag csomagkövetés

Amennyiben a megrendelt termékeket postáztuk a megküldött küldeményazonosítóval a Magyar Posta rendszerében nyomon követheti annak útját. Kattintson ide:  CSOMAGKÖVETÉS



Érvényes: 2020.06.18-tól

Palackáruház

A Palackáruházról

A Palackáruház a Duna menti Komáromban található.

A Palackáruházban óriási választékban kínáljuk a legkülönbözőbb üvegpalackokat úgy, mint pálinkás üveget, szeszes üveget, boros üveget, díszöveget, szörpös üveget, olajos üveget, fűszeres üveget, ezekhez a szép üvegekhez dugókat és tartozékokat.

Az üvegpalackok iránti elkötelezettségünk és szeretetünk a hosszú évek tapasztalataival és szakmai hozzáértésünkkel párosul.

Az üvegpalackok óriási választéka megtalálható komáromi raktárunkban rövid szállítási határidővel, azonban külföldi központunkban gyakorlatilag folyamatosan elérhető az utánpótlás.

Ajánlatunk mind a magán, mind a céges ügyfeleinknek ajánljuk. A pálinkabaráttól a pálinkafőzőig, a borásztól az ipari méretű töltőüzemig. A háziasszony és a hobbibarátokról sem feledkezünk el. Célunk, hogy mindenkinek az igényeinek megfelelő üveget, az igény szerinti mennyiségben biztosítsunk.

Különösen üvegpalackok tekintetében egyedülálló szortimentet kínálunk, legyen az egy 'kamion', 'motorversenyző', 'boszorkány', 'körte', vagy 'meztelen női alak'. Természetesen a hagyományos pálinkás üveg, a prémium pálinkás üveg, és a festett pálinkás üveg is megtalálható kínálatunkban, hogy a magyar hungarikumként méltán híres magyar pálinka nívós pálinkás üvegbe kerülhessen.

Szeretettel invitáljuk a Palackáruházba, ismerje meg kínálatunkat, és válasszon kedvére, kényelmesen otthonából a termékek közül.

Amennyiben kérdése merült fel és oldalunkon nem talál rá választ, úgy keressen bennünket elérhetőségeinken.

Látogasson el facebook oldalunkra is, ahol további kedvezmények, vagy nyereményjátékokról is értesülhet:

https://www.facebook.com/palackaruhaz/


Palackáruház

Adatvédelmi nyilatkozat


1. Általános tudnivalók

A Palackáruház (Vetroimpex Bt.) tiszteletben tartja az internetes oldalt felkereső személyek személyes adatokhoz fűződő jogait. Jelen szabályzat tájékoztatást ad arra vonatkozóan, hogy a Vetroimpex Bt. milyen információkat tart nyilván, és azokat miként használja fel. Megtudhatja, hogy hogyan tudja ellenőrizni ezen adatok pontosságát, és miképp kérheti azok törlését a Palackáruház (Vetroimpex Bt.) nyilvántartásából. Az adatfelvétel, adatfeldolgozás, és adatfelhasználás a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően történik.

Jelen szabályzat nem vonatkozik azon külső internetes oldalakra, amelyek a Vetroimpex Bt. honlapjáról hiperlinkkel érhetőek el.
 

2. A szabályzat célja

A jelen Szabályzat célja, hogy rögzítse a Vetroimpex Bt  (székhely: 2900 Komárom, Kispatak u. 4., cégjegyzékszám: 11-06-009067, nyilvántartó hatóság: Tatabányai Törvényszék mint cégbíróság, adószám: 21952397-2-11) által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket és a Társaság adatvédelmi és adatkezelési politikáját.

Az Vetroimpex Bt. (a továbbiakban: Szolgáltató) a www.palackaruhaz.hu weboldal (a továbbiakban: Weboldal) működtetése során a Honlapra látogatók, a Honlapon regisztrálók, illetve azon vásárlók, (a továbbiakban együttesen Érintett) adatait kezeli.

A jelen Szabályzat célja, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások minden területén, minden egyén számára, tekintet nélkül nemzetiségére vagy lakóhelyére, biztosítva legyen, hogy jogait és alapvető szabadságjogait, különösen a magánélethez való jogát tiszteletben tartsák a személyes adatainak gépi feldolgozása során (adatvédelem).

 

3. A Szolgáltató, mint adatkezelő megnevezése

Név: Vetroimpex Bt.
Székhely és levelezési cím: 2900 Komárom, Kispatak u. 4.
Telefonszám: +36 70 203 5 203
Email cím: palackaruhaz @ gmail.com, palackaruhaz @ palackaruhaz.hu
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-57445/2012

4. A kezelt személyes adatok köre

4.1. Regisztráció. A regisztráció során az Érintettnek kötelezően meg kell adnia a következő személyes adatokat:

    Felhasználónév,
    saját e-mail cím,
    jelszó,
    számlázási cím (számlázási név, utcanév, házszám, település, irányítószám),
    szállítási cím (szállítási név, utcanév, házszám, település, irányítószám),
    telefonszám

4.2. Technikai adatok

A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: az Érintett bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket a Szolgáltató rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer az Érintett külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - össze nem kapcsolhatók. Az adatokhoz kizárólag a Szolgáltató fér hozzá.

3.3. Cookie

A Weboldalon tett látogatások során egy vagy több cookie-t – azaz egy-egy karaktersorozatot tartalmazó kis fájlt – küld a Szolgáltató a látogató számítógépére, amely(ek) révén annak böngészője egyedileg azonosítható lesz. Ezen cookie-k a Google által biztosítottak, felhasználásuk a Google Adwords rendszerén keresztül történik. Ezeket a cookie-kat csak egyes al-oldalak látogatása esetén küldjük el a látogató számítógépére, tehát ezekben csak az adott al-oldal meglátogatásának tényét és idejét tároljuk, semmilyen más információt nem.

Az így elküldött cookie-k felhasználása a következő: A külső szolgáltatók, közöttük a Google, ezen cookie-k segítségével tárolják, ha az Érintett korábban már látogatást tett a hirdető webhelyén, és ez alapján hirdetéseket jelenítenek meg az Érintett részére külső szolgáltatók - közöttük a Google - partnereinek internetes webhelyein. Az Érintett a Google hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatják le a Google cookie-jait. (Azt is jelezheti az Érintett számára, hogy a Network Network Advertising Initiative leiratkozási oldalán a külső szolgáltatók cookie-jait is letilthatják.)

A letiltást követően a számukra nem fognak megjelenni személyre szabott ajánlatok a Szolgáltatótól.

Alkalmazott cookie-k:

    Átmeneti (session) cookie: a session cookie-k az Érintett látogatása után automatikusan törlődnek. Ezek a cookie-k arra szolgálnak, hogy a Szolgáltató Honlapja hatékonyabban és biztonságosabban tudjon működni, tehát elengedhetetlenek ahhoz, hogy a Honlap egyes funkciói vagy egyes alkalmazások megfelelően tudjanak működni.
    Állandó (persistent) cookie: állandó cookie-t is használ a Szolgáltató a jobb felhasználói élmény érdekében (pl. optimalizált navigáció nyújtása). Ezek a cookie-k hosszabb ideig kerülnek tárolásra a böngésző cookie file-jában. Ennek időtartama attól függ, hogy az Érintett az internetes böngészőjében milyen beállítást alkalmaz.
    Jelszóval védett munkamenethez használt cookie.
    Bevásárlókosárhoz szükséges cookie.
    Biztonsági cookie.

Külső szerverek segítik a Honlap látogatottsági és egyéb webanalitikai adatainak független mérését és auditálását (Google Analytics). A mérési adatok kezeléséről az adatkezelők tudnak részletes felvilágosítást nyújtani az Érintett részére.

Elérhetőségük: www.google.com/analytics

Amennyiben az Érintett nem szeretné, hogy a Google Analytics a fenti adatokat az ismertetett módon és céllal mérje, telepítse böngészőjébe az ezt blokkoló kiegészítőt.

A legtöbb böngésző menüsorában található „Segítség” funkció tájékoztatást nyújt arra vonatkozóan, hogy a böngészőben

    hogyan lehet letiltani a cookie-kat,
    hogyan fogadjon el új cookie-kat, vagy
    hogyan adjon utasítást böngészőjének arra, hogy új cookie-t állítson be, vagy
    hogyan kapcsoljon ki egyéb cookie-kat.

4.4. Online rendeléssel kapcsolatos általános adatkezelés

A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy az érintett beleegyezését követően az Info. tv.-ben meghatározott módon, az átvételi ponton történő személyes áruátvétel során a terméket átvevő természetes személy személyi azonosító igazolványának számát a Számlákon rögzítse. Az Info. tv. rendelkezései értelmében a hozzájárulás, szóban, írásban és ráutaló magatartással (az okmány átadásával) is megadható. Jelen adatkezelés célja a vásárlók tulajdonjogához fűződő érdekének megóvása. Az Info. tv. rendelkezései értelmében az érintett kérheti a Szolgáltatótól a jelen pontban rögzített személyes adatának törlését.

4.5. Hírlevéllel kapcsolatos adatkezelés

A www.palackaruhaz.hu oldalon hírlevélre történő feliratkozásra van lehetőség a regisztrációt követően. A lehetőség igénybevételével kapcsolatosan a hírlevélre feliratkozó felhasználó önkéntes adatszolgáltatás keretében a lentebb meghatározott személyes adatait adja át kezelésre a Vetroimpex Bt részére:

    Név
    Email cím
    Hírlevél olvasással kapcsolatos viselkedési szokások

4.6. Egyéb célú adatkezelés

Telefonos beszélgetések rögzítése

Szolgáltató telefonos ügyfélszolgálatot (Call Center) tart fent, melynek során az ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetés rögzítésére kerül sor, melynek célja, hogy Szolgáltató fogyasztói jogvita esetén hitelt érdemlően rekonstruálni tudja az eseményeket.

Az Érintett a hívás kezdeményezésével az Infotv. alapján, önkéntesen hozzájárul ahhoz, hogy amennyiben bármilyen jellegű ügyben (panasztétel, információkérés stb.) a Szolgáltatóhoz fordul telefonos ügyfélszolgálatán keresztül, jelen dokumentumban foglalt teljes körű tájékoztatás megismerését követően Szolgáltató az ügyfélszolgálattal folytatott telefonbeszélgetést rögzítse.

Szolgáltató a hívást kezdeményező Érintettet illetve egyéb érintettet a beszélgetés előtt tájékoztatja arról, hogy a beszélgetés rögzítésre kerül-e. A telefonon nyújtott rövid tájékoztatással a Szolgáltató annak lehetőségét teremteni meg, hogy a Felhasználó eldönthesse: hozzájárul-e ahhoz, hogy az ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetése rögzítésre kerüljön, vagy sem. Amennyiben az Érintett nem szeretné, hogy a telefonbeszélgetés rögzítése megtörténjen, rendelkezésére áll az a lehetőség, hogy a hívást megszakítsa és emailben vagy postai úton keresse meg Szolgáltatót.

Szolgáltató a felvételt a telefonbeszélgetés rögzítésétől számított 1 hónapig tárolja.

5. Az adatkezelés jogalapja, célja és módja

5.1. Az adatkezelésre a www.palackaruhaz.hu internetes oldalon (a továbbiakban: Weboldal) található internetes tartalmak az Érintett önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza az Érintett kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az Weboldal használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek. Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (Infotv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása alapján, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján kerül sor.

A hozzájárulást az Érintett az egyes adatkezelések tekintetében a Weboldal használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

5.2. Az adatkezelés célja a Weboldalon elérhető szolgáltatások nyújtásának biztosítása. A Szolgáltató az Érintett által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a megrendelés teljesítése, házhoz szállítása, számlázás lehetővé tétele, kapcsolattartás, illetve ha az Érintett feliratkozott hírlevélre, akkor hírlevél küldés és az esetlegesen létrejövő szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében

5.3. Az automatikusan rögzítésre kerülő adatok célja statisztikakészítés, az informatikai rendszer technikai fejlesztése, az Érintett jogainak védelme.

5.4. A Szolgáltató a megadott személyes adatokat az e pontokban írt céloktól eltérő célokra nem használja illetve használhatja fel. Személyes adatok harmadik személynek vagy hatóságok számára történő kiadása - hacsak törvény ettől eltérően nem rendelkezik kötelező erővel - az Érintett előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges kizárólag.

5.5. Szolgáltató a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelősségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely Érintett e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt az Érintett terheli, aki az e-mail címet regisztrálta.

6. Az adatkezelés időtartama

6.1. A regisztráció során megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és annak kérelemre történő törléséig tart. Nem kötelező adatok esetén az adatkezelés az adat megadásának időpontjától a kérdéses adat kérelemre történő törléséig tart. A regisztráció Érintett általi törlésére, valamint Szolgáltató általi törlésére bármikor, az Általános Vásárlási Feltételekben (a továbbiakban: ÁVF) rögzített esetben és módon kerülhet sor.

6.2. A naplózott adatokat a rendszer – az utolsó látogatás dátumának kivételével, amelyet automatikusan felülír – a naplózás időpontjától számított 12 hónapig tárolja.

6.3. Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését, valamint a Weboldalon történő regisztráció során vagy egyéb módon adott további hozzájárulások alapján történő adatkezeléseket.

6.4. Hírlevél esetén a személyes adatok kezelése a hírlevélről, a 9.4. pontban meghatározott módon történő leiratkozásig tart.

7. Az adatokat megismerő személyek köre, adattovábbítás, adatfeldolgozás

7.1. Az adatokat elsődlegesen Szolgáltató illetve Szolgáltató belső munkatársai jogosultak megismerni, azonban azokat nem teszik közzé, harmadik személyek részére nem adják át.

7.2. Az alapul fekvő informatikai rendszer üzemeltetése, a megrendelések teljesítése, az elszámolás rendezése körében Szolgáltató adatfeldolgozót (pl. rendszerüzemeltető, fuvarozó vállalat, könyvelő) vehet igénybe.

 

Cégnév Cím Tevékenység
Euro Abacus Kft. 2900 Komárom, Juhász Gy. u. 5. könyvelés
Magyar Posta ZRt. 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6. futárszolgálati tevékenység
LIEGL & DACHSER Logisztikai Kft. 2085 Pilisvörösvár, Ipartelep 1. fuvarozási tevékenység

7.3. Az Vetroimpex Bt az Érintettek személyes adatait nyomon követhető módon és a jogszabályoknak megfelelően kezeli. A fentieken túl a személyes adatokat harmadik személyeknek csak és kizárólag az Érintett hozzájárulása esetén továbbítjuk, és csak hatósági megkeresések esetén adjuk ki.

8. Érintett jogai és jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Az Érintett bármikor jogosult tájékoztatást kérni a Szolgáltató által kezelt, rá vonatkozó személyes adatokról, továbbá bármikor módosíthatja azokat az ÁVF-ben meghatározott módon.

8.2. Szolgáltató az Érintett kérésére tájékoztatást ad a rá vonatkozó, általa kezelt adatokról, az általa vagy rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, az adatvédelmi incidens körülményeiről, hatásairól és az elhárítására megtett intézkedésekről, továbbá - az Érintett személyes adatainak továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről. Szolgáltató a kérelem benyújtásától számított 30 napon belül írásban adja meg a kért tájékoztatást.

A Szolgáltató - ha belső adatvédelmi felelőssel rendelkezik, a belső adatvédelmi felelős útján - az adatvédelmi incidenssel kapcsolatos intézkedések ellenőrzése, valamint az Érintett tájékoztatása céljából nyilvántartást vezet, amennyiben ilyet tapasztalt, amely tartalmazza az Érintett személyes adatok körét, az adatvédelmi incidenssel Érintettek körét és számát, az adatvédelmi incidens időpontját, körülményeit, hatásait és az elhárítására megtett intézkedéseket, valamint az adatkezelést előíró jogszabályban meghatározott egyéb adatokat.

8.3. Az érintett a jogait az alábbi elérhetőségeken gyakorolhatja:

Levelezési cím: Vetroimpex Bt., 2900 Komárom, Kispatak u. 4.
Ügyfélszolgálat: Kapcsolati oldalunkon feltüntetett elérhetőségeinken lehetséges

Az Érintett bármely, az adatkezeléssel kapcsolatos kérdéssel, illetve észrevétellel a Szolgáltató munkatársához fordulhat a 8.3. pontban elérhetőségeken keresztül.

8.4. Az Érintett bármikor jogosult a helytelenül rögzített adatainak helyesbítését vagy azok törlését kérni. Egyes adatait az Érintett a Weboldalon maga helyesbítheti; egyéb esetekben Szolgáltató a kérelem beérkezésétől számított 3 munkanapon belül törli az adatokat, ez esetben azok nem lesznek újra helyreállíthatók. A törlés nem vonatkozik a jogszabály (pl. számviteli szabályozás) alapján szükséges adatkezelésekre, azokat Szolgáltató a szükséges időtartamig megőrzi.

8.5. Az Érintett kérheti továbbá, adatainak zárolását. A Szolgáltató zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az Érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

A helyesbítésről, a zárolásról és a törlésről az Érintettet, továbbá mindazokat értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az Érintett jogos érdekét nem sérti.

Ha a Szolgáltató az Érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.

Az Érintett tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen. Szolgáltató a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

8.6. Az Érintett az Info.tv., valamint a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) alapján

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; www.naih.hu) fordulhat vagy Bíróság előtt érvényesítheti jogait.

8.7. Amennyiben az Érintett szolgáltatás igénybevételéhez a regisztráció során harmadik fél adatait adta meg vagy a Weboldal használata során bármilyen módon kárt okozott, a Szolgáltató jogosult az Érintettel szembeni kártérítés érvényesítésére. A Szolgáltató ilyen esetben minden tőle telhető segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

9. Hírlevél

9.1. A Szolgáltató kiemelt figyelmet fordít az általa kezelt elektronikus levélcímek felhasználásnak jogszerűségére, így azokat csak az alábbiakban meghatározott módon használja fel (tájékoztató vagy reklám) e-mail küldésére.

9.2. Az e-mail címek kezelése elsősorban az Érintett azonosítását, a megrendelések teljesítése, szolgáltatások igénybe vétele során a kapcsolattartást szolgálja, így elsősorban ennek érdekében kerül sor e-mail küldésére.

9.3. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások vagy az ÁVF változása esetén a változásokra vonatkozó, valamint a Szolgáltató egyéb hasonló szolgáltatásaira vonatkozó tájékoztatást a Szolgáltató bizonyos esetekben elektronikus formában, e-mailben juttatja el az Érintettek részére. Az ilyen értesítéseket azonban a Szolgáltató nem használja reklámozási célra.

9.4. Hírlevél

A regisztráció során megadott elektronikus levélcímekre hirdetést vagy reklámot (hírlevél) tartalmazó leveleket a Szolgáltató csak az Érintett kifejezett hozzájárulásával, a jogszabályi előírásoknak megfelelő esetekben és módon küld. A hírlevél direkt marketing elemekkel rendelkezik és reklámot tartalmaz. Szolgáltató a hírlevél igénybevétele során az Érintett által megadott adatokat kezeli.

Hírlevél esetében a Szolgáltató, mindaddig kezeli az Érintett hírlevél feliratkozása során megadott adatait, ameddig az Érintett a hírlevélről le nem iratkozik a hírlevél alján található „Leiratkozás” gombra kattintva vagy nem kéri a levételét a hírlevélre feliratkozók listájából emailben vagy postai úton. Leiratkozás esetén a Szolgáltató további hírleveleivel, ajánlataival nem keresi meg az Érintettet. Az Érintett bármikor ingyenesen leiratkozhat a hírlevélről és hozzájárulását visszavonhatja. A regisztrált felhasználóink a személyes oldalukra belépve is bármikor és ingyenes leiratkozhatnak a hírlevélről.

10. Egyéb rendelkezések

10.1. Szolgáltató rendszere az Érintettek aktivitásáról adatokat gyűjthet, melyek nem kapcsolhatóak össze az Érintett által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

10.2. Minden olyan esetben, ha a szolgáltatott adatokat a Szolgáltató az eredeti adatfelvétel céljától eltérő célra kívánja felhasználni, erről az Érintettet tájékoztatja, és ehhez előzetes, kifejezett hozzájárulását megszerzi, illetőleg lehetőséget biztosít számára, hogy a felhasználást megtiltsa.

10.3. Szolgáltató kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet, akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja vagy átadja, ugyancsak felhívja ez irányú kötelezettségeinek teljesítésére.

10.4. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Szabályzatot az Érintettek Honlap felületén történő előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa.


10.5 Biztonság

A Palackáruház (Vetroimpex Bt.) az Ön által szolgáltatott adatokat biztonságosan őrzi, valamint óvintézkedéseket tesz azok védelme érdekében - tehát elvesztésének, illetéktelen felhasználásának vagy módosításának megakadályozása érdekében. A Palackáruház (Vetroimpex Bt.) azon szerződéses partnerei, akik a Palackáruház (Vetroimpex Bt.) részére nyújtott szolgáltatásokon keresztül – az Ön hozzájárulása, vagy jogszabályi rendelkezés alapján – hozzáférhetnek az Ön adataihoz, kötelesek ezeket titokban tartani és a szerződéses szolgáltatásokon kívüli egyéb célokra nem használhatják fel azokat.

SSL tanúsítvány
A Palackáruház (Vetroimpex Bt) különösen nagy figyelmet és gondot fordít a felhasználó személyes adatainak védelmében, ezért megtesz minden olyan óvintézkedést már a honlapján keresztül is, ami garanciák nyújt erre.
Az SSL tanúsítvány garantálja a gond nélküli szerver és a böngésző közötti adatátvitel bebiztosítását és megbízható a böngészők 99,9 %-a számára.
Az SSL tanúsítvány védelmezi a szerver és a böngésző közötti információáramlást. Védelmezi a személyes adatokat, belépési kódokat és sok mást, hogy védve legyenek a hackerek és minden más on-line csalóval szemben.
Az SSL ügyféltanúsítványt a GeoTrust Inc. állította ki, melynek típus: RapidSSL SHA256 CA.
A GeoTrust a világ második legnagyobb tanúsítvány kibocsátója és a legszélesebb kínálatot nyújtja. A GeoTrust 2006 óta a VeriSign csoport tagja, ám teljesen független vállalatként működik, saját root CA-val rendelkezik

10.6. Gyermekek személyes adatai

A Palackáruháznak (Vetroimpex Bt.) nem áll szándékában 14 éven aluli személyektől személyes adatot kérni. Amennyiben a Szolgáltató belső ellenőrzése során feltár ilyen adatot, azt késedelem nélkül törli külön kérés nélkül.  Amennyiben 14 éven aluli gyermek szülője vagy gyámja tudomást szerez arról, hogy gyermeke adatokat jutatott el a Palackáruháznak (Vetroimpex Bt.), akkor ezen adatok törlése érdekében a honlapon feltüntetett valamennyi felsorolt címek alatt fordulhat a Palackáruházhoz (Vetroimpex Bt.). Ebben az esetben a gyermek adatait azonnal töröljük a nyilvántartásból.


Komárom, 2018. április 27.

Alkategóriák

BELÉPÉS és KILÉPÉS

Mini kosár

 x 
A kosár üres

Kapcsolat

Vetroimpex Bt.
H-2900 Komárom, Kispatak u. 4.
/Címünkön nem található üzlet!/

Raktár / átvételi pont:
H-2900 Komárom, Lovarda tér 6.
/Átvételhez előzetes egyeztetés szükséges/


Palackáruház telefon 
Tel.: +36.70.203 5 203

Hétfő: 9.00 - 16.00
Kedd-Csüt.: 9.00 - 16.00
Péntek: 9.00 - 13.00


 Palackáruház mail 
E-mail:

palackaruhaz(@)gmail.com

palackaruhaz(@)palackaruhaz.hu

Sütiket használunk a vásárlás lebonyolításához.

Adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálja, hogyan gondoskodunk adatai védelméről. Adatvédelmi tájékoztató

Elfogadom